18 Ocak 2009 Pazar

TUNCELİ ÜNİVERSİTESİ LOGO YARIŞMASI SONUÇLANDI

2. Selvinaz AYDIN





3. Seyit Mehmet BUCUKOĞLU


Yine yeni Üniversite, yine yarışmayla belirlenen amblemi. Bana kalırsa Üniversite gibi önemli, geleceğin beyinlerini yetiştiren bir kuruluşun amblemini bir yarışmayla belirlemek yanlıştır. Her ne kadar kendini gösterme amacında olan biz tasarımcılar için güzel bir fırsat olsa da Amblem yapmak ciddi bir süreç ve iyi bir ekibin uzmanlığında olmalıdır. En azından jürinin uzman kişilerden belirlenmesi gerekir. Geçtiğimiz günlerde ilan edilen Tunceli Üniversitesi Logo yarışmasına eleştirilerime rağmen ben de katıldım. Yarışma olunca insan kendini tutamıyor napıyım:))
Kazananlar açıklanınca ismimi göremediğimde üzülmeme rağmen 1. seçilen çalışmanın uzman ve yetenekli bir tasarımcıdan çıkması beni mutlu etti.
Yarışma sonucunda birinciliği “TUNCESKİ” rumuzuyla katılan Cemalettin YILDIZ; ikinciliği “ASUDESİN” rumuzuyla yarışmaya katılan Selvinaz AYDIN ve üçüncülüğü ise “BUMEHSEY” rumuzuyla katılan Seyit Mehmet BUCUKOĞLU kazanmıştır.

Kazananları tebrik ediyor yeni Üniversitemizin vatana millete hayırlı olmasını diliyorum.

Hiç yorum yok: